Monday, July 7, 2014
11:11 AM 1

LAWAK PECAH PERUT!! Mr Os Ganti Suarez Di Piala Dunia FIFA?!!

Nak berguling admin bila baca status pelawak yang pernah merangkul gelaran juara Maharaja Lawak Mega bersama kumpulan OSBON ni. Siapa lagi kalau bukan Mr Os yang memang lawak habis time tu, tambah lagi bila digandingkan dengan Abon. 

Nak dijadikan cerita terbaca la admin status Mr Os pasal Suarez yang menggigit pemain lain di Piala Dunia FIFA di Brazil. Memang kelakar habis apa yang diceritakan Mr Os di Facebook miliknya. Yang best Mr Os ni, dia tak mengata orang lain. 

Jenakanya hampir keseluruhan dia mengata dirinya sendiri. Bagus la tu kan. Takde la sape yang nak terasa terkilan dengan lawak yang disampaikan. Nak taw apa yang lawak sangat? Jom tengok status dari Mr Os yang baru update di Facebook.


Situasi yang digambarkan Mr Os ini ialah tindakan FIFA sejurus selepas penggantungan Luis Suarez oleh FIFA.  Luis Suarez dipercayai telah mengigit pemain Itali, Giorgio Chiellini ketika Uruguay bertemu dengan Itali dalam perlawanan terakhir peringkat kumpulan. Suarez menggigit bahu Chiellini selepas kedua-duanya bergelut di kawasan kotak penalti. 

sumber : #newshub

1 comments:

  1. jgn dok ggt org plak lps nie Mr. Oss@Mr. Suarez..

    ReplyDelete