Monday, July 14, 2014
8:13 AM 0

Astaghfirullah!! Zionis Yahudi Meletakkan Virus AID di Pembalut Wanita



"Mereka cuba menyebarkan virus AID menerusi pembalut wanita."
Itulah kata-kata seorang wartawan Palestin yang bernama Nandangan Burahnudin yang membongkarkan muslihat licik dan kotor kerajaan Israel laknatullah yang tidak habis-habis ingin melumpuhkan umat Islam.

Nandangan turut menjelaskan bahawa, produk Israel tersebut akan dikaburi dengan tulisan, "Made In Kingdom of Saudi Arabia." Itulah taktik kotor kerajaan Zionis ini.

Antara objektif mengapa Israel melakukan perkara ini adalah untuk memburukkan imej muslimah. Hal ini kerana punca utama jangkitan virus HIV atau AIDS adalah dadah dan s3ks bebas.

Selain itu, antara objektif jahat mereka adalah untuk mengurangkan kadar kelahiran dalam kalangan wanita-wanita arab. Perkara inilah yang mereka sedang usahakan, melumpuhkan orang arab yang rata-ratanya beragama Islam.

Tidak dapat dinafikan lagi, penggunaan pembalut wanita adalah keperluan utama bagi wanita-wanita ketika haid. Justeru, muslihat jahat yang dirancang mereka dengan penuh teliti amat besar kesannya jika ia tidak dtangani.

Difahamkan, jika seseorang wanita memakai pembalut tersebut, virus akan menebar dan bercampur darah dalam masa melebihi 30 minit. Akhirnya virus HIV pun akan menjangkiti pengguna.

Ya Allah..ya Allah...Ya Allah...kezaliman apakah ini?

0 comments:

Post a Comment