Wednesday, January 8, 2014
12:03 AM 0

Kejadian Aneh Yang Melangkaui Batasan Pemikiran Manusia?!!


Rata-rata manusia pada masa kini hangat bercerita mengenai kejadian-kejadian aneh yang berlaku di serata dunia. Lain pula ceritanya di Florida, Amerika Syarikat apabila berlakunya kejadian 'aneh' yang melangkaui batasan pemikiran manusia. 

Berita gemparnya kejadian 'aneh' ini berpunca daripada seorang penghantar pizza yang didakwa di mahkamah setelah dilaporkan bersalah atas tuduhan melakukan seks dengan anjing jirannya. 

Perlakuan yang disifatkan 'kejam' itu dilakukan oleh Joshua Lee Werbicki, 22, dan diketahui jirannya setelah melihat semula rakaman video CCTV. 


Jirannya mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena pada anjingnya setelah dilihat anjingnya tersebut berjalan pincang, tidak bermaya dan berkelakuan pelik apabila berhadapan dengan manusia.

Lantas jiran tersebut mengambil langkah yang proaktif dengan memeriksa rakaman CCTV yang terdapat di rumahnya untuk melihat siapakah dalang-dalang yang terlibat dalam menganiaya anjing kesayangannya. 

Tindak-tanduk Werbicki yang dilihat 'berasmara' bersama anjingnya membuatkan tuan anjing tersebut berang lalu membuat laporan polis. Werbicki ditahan di tempat kerjanya Jumaat lalu dan dilarang sama sekali membela haiwan pada masa akan datang. 

p/s : hah..sapa2 yang bela anjing ka kucing kat rumah tu bagi la depa pakai baju ka seluar na..seksi sangat kot binatang2 ni sampai manusia tengok pun jadi binatang..ishh3!!

0 comments:

Post a Comment