Monday, January 27, 2014
7:12 AM 0

Foto Comel & Nakal Nora Danish 'Clubbing'


"Kite enjoy!!" Tagline ini dan Nora Danish berpisah tiada. Nora Danish, satu nama yang tidak asing lagi di dalam industri hiburan tempatan. Pelakon yang 'comey tomey vomey komey' ini amat terkenal dengan keayuannya di samping mempunyai bakat lakonan yang tidak kurang hebatnya. Dia mula dikenali melalui drama TV3 'Puteri' pada suatu ketika dahulu dan bijak membina kariernya sebagai seorang artis yang dihormati ramai. Sehinggakan ramai jejaka di luar sana amat mengidamkan aktres jelita ini.
Sedikit perkembangan secara ringkas tentang artis ini, dia secara umumnya diketahui ramai sedang hangat bercinta dengan Nadeem dan sudah banyak selebriti ini memuat naik gambar-gambar sweet mereka berdua di akaun Instagram miliknya. Dia juga mendapat tempat sebagai juri di dalam rancangan realiti di Astro Warna, Maharaja Lawak Mega 2013/14 bersama-sama Datuk Yusof Haslam, Luna Maya, dan juga Sheikh Haikal. 

Ceritanya pada post kali ini, Pensel Petik ingin kongsikan kepada anda beberapa gambar Nora Danish 'clubbing' pada suatu ketika dahulu. Sekadar pekongsian kepada anda semua sebagai tatapan mencuci mata. 







P/S: Respect, walaupun ke clubbing tapi Nora Danish masih pandai mengawal diri, tidak berhibur secara melampau walaupun pakaiannya mampu memukau jejaka di situ. 
#noradanish #noradanishfanclub

0 comments:

Post a Comment