Thursday, July 10, 2014
12:06 AM 7

SAVE GAZA! 8 Gambar Terkini Serangan Dari Rejim Zionis Israel









Israel laknatullah kini kembali menambah derita masyarakat di Gaza dengan serangan udara yang bertubi-tubi. Dilaporkan sebanyak 25 orang telah terbunuh manakala 70 orang lagi cedera parah akibat terkena serangan tersebut yang telah berlanjutan selama 2 hari. Begitu ramai insan yang tidak bersalah terus menerus menjadi mangsa kekejaman rejim zionis ini. Baru-baru ini, dua tank milik tentara Israel telah diarahkan menuju perbatasan Gaza-Israel selatan bagi membalas serangan kelompok militan Palestin, yang melakukan serangan balas di beberapa buah kawasan di wilayah Israel.

p/s : save Gaza! Doakanlah keselamatan saudara-saudara kita di sana ... Moga Allah memberi kekuatan dan perlindungan kepada mereka di Gaza bagi menghadapi kaum Yahudi yang dilaknat ini ... Aminn Ya Rabbal Aalamin...

sumber : #allberitaa.blogspot

7 comments:

  1. Terjemahan di dalam bahasa Melayu bermaksud:
    [Al-Isra':4] Dan Kami menyatakan kepada Bani Israil dalam Kitab itu: "Sesungguhnya kamu akan melakukan kerosakan di bumi (Palestin) DUA KALI, dan sesungguhnya kamu akan berlaku sombong angkuh dengan melampau.

    [Al-Isra':5] Maka apabila sampai masa janji (membalas kederhakaan kamu) kali yang PERTAMA dari dua itu, Kami datangkan kepada kamu hamba-hamba Kami yang kuat gagah** dan amat ganas serangannya lalu mereka menjelajah di segala ceruk rantau (membinasakan kamu); dan (sebenarnya peristiwa itu) adalah satu janji yang tetap berlaku.......(**Kisah pembebasan BaitulMaqdis oleh pahlawan Islam agung Salehuddin Al-Ayubi)

    [Al-Isra':6] Kemudian (setelah kamu bertaubat), Kami kembalikan kepada kamu kekuasaan untuk mengalahkan mereka, dan Kami beri kepada kamu dengan banyaknya harta kekayaan dan anak pinak, serta Kami jadikan kamu kaum yang lebih ramai pasukannya.

    [Al-Isra':7] Jika kamu berbuat kebaikan, (maka) kebaikan yang kamu lakukan adalah untuk diri kamu; dan jika kamu berbuat kejahatan, maka (kesannya yang buruk) berbalik kepada diri kamu juga. Oleh itu, apabila sampai masa janji (membalas perbuatan derhaka kamu) KALI KEDUA, (Kami datangkan musuh-musuh kamu) untuk memuramkan muka kamu (dengan penghinaan dan keganasannya); dan untuk memasuki masjid (BaitulMaqdis) sebagaimana mereka telah memasukinya pada KALI YG PERTAMA; dan untuk menghancurkan apa sahaja yang mereka telah kuasai, dengan sehancur-hancurnya

    tentera Al-qassam (Palestine) sedikitpun tidak akan gentar malah yakin seyakin-yakinnya akan janji-janji Allah bahawa BaitulMaqdis akan dibebaskan buat kali KEDUA oleh pejuang2 Islam yang benar, dan Israel akan diberikan penghinaan/kemusnahan yang selayakknya..............

    Astaghfirullah, aku pohon keampunanMu ya Allah, kerana telah menjadi manusia manusia yang lalai, tidak peka dan tidak berasa tanggungjawab untuk bersama mengembalikan maruah Islam di bumi Palestine.........

    ReplyDelete
  2. Ya Allah hancurkanlah zionis, salibis dan syi'ah syaitanurrajim dunia dan akhirat dengan kehancuran yang nyata.. aamiin ..
    Ya Allah hancurkanlah zionis, salibis dan syi'ah syaitanurrajim dunia dan akhirat dengan kehancuran yang nyata.. aamiin ..
    Ya Allah hancurkanlah zionis, salibis dan syi'ah syaitanurrajim dunia dan akhirat dengan kehancuran yang nyata.. aamiin ..
    Ya Allah hancurkanlah zionis, salibis dan syi'ah syaitanurrajim dunia dan akhirat dengan kehancuran yang nyata.. aamiin ..
    Ya Allah hancurkanlah zionis, salibis dan syi'ah syaitanurrajim dunia dan akhirat dengan kehancuran yang nyata.. aamiin ..

    ReplyDelete
  3. Allahumma inna naj’aluka fii nuhuri a’ada ina wa nauzubilLahi min syuruurihim, Allahumma badid syamlahum, wa farriq jam’ahum, wa syattits kalimatahum, wa zalzil aqdaamahum, wa sallidt ‘alaihim kalban min kilabik Ya Qahaar, Ya Jabbar, Ya Muntaqim, Ya Allah ,Ya Allah, Ya Allah.
    Allahumma ya munzilal kitab, wa Ya mujriassahaab, wa Ya hazimal Ahzab ihzimhum, wansurna alaihim. Amiin.


    Ertinya:
    "Ya Allah ampunilah dosa kaum muslimin dan muslimat, mukminin dan mukminat,
    Ya Allah jinakkan, satu padukan hati orang-orang muslimin, Perbaikilah keadaan mereka, Tolonglah kaum muslimin utuk melawan musuh-musuhMu, dan musuh-musuh mereka Ya Allah, laknatlah orang-orang kafir yang mendustakan para RasulMu dan membunuh para kekasih-Mu,
    Ya Allah cerai-beraikan kesatuan kata mereka, Hancur leburkan kekuatan mereka, Dan turunkanlah bencana-Mu yang tiada tertolak lagi untuk orang-orang yang penuh dengan dosa..
    Dengan menyebut nama-Mu ya Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang,
    Ya Allah, sesungguhnya kami memohon perlindungan kepadaMu"

    Ingatlah Senjata Orang Mukmin Itu Adalah Doa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dengan perkongsian doa tersebut.. sya pmbaca setia blog nie ingin berpesan kepada kamu dan pembaca yang lain...Allah maha besar... jgn sesekali kita lupa padanya.salam

      Delete
  4. Ya Allah hancurkanlah israel laknatullah dan kroni-kroni nya sehancur-hancurnya,,,Ya Allah, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung Ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepadaMu ya Allah, turunkanlah bantuanMu kali ini kepada orang-orang Islam di Palestin, hancurkanlah rejim zionis Yahudi sedahsyat-dahsyatnya ..

    Ya allah kau lindungilah dan selamat kan lah saudara Islam kami di Palestin.
    Ya Allah kau berikan kekuatan Iman pada saudara Islam ku di Palestin.
    Ya Allah kau berikan lah kemenangan kepada saudara Islam ku disana Ya Allah demi AgamaMu yang suci.

    Ya Allah, turunkanlah bantuan-Mu dari langit. Bebaskan Palestin dari kezaliman. Amankan bumi ini bersama rahmat-Mu. Amin

    ReplyDelete
  5. Menjejaki kaki di bumi Gaza
    Merasa bagaikan di syurga maya
    Mereka tidak pernah kenal berputus asa
    Mereka kata Allah tetap bersama kita
    Walau di mana jua kita berada
    Selagi kita terus berada di jalan-Nya

    La tahzan … rabbuna ma’ana
    La tahzan … rabbuna ma’ana
    La tahzan … rabbuna ma’ana
    Jangan sedih, Allah bersama kita

    ReplyDelete