Wednesday, April 16, 2014
1:25 AM 0

Emma Maembong Peluk Siapa Tu?


Emma Maembong berpelukan dengan lelaki mana tu? Nama Emma Maembong memang tidak asing lagi dalam industri hiburan tanah air. Artis cantik ini dikatakan sedang hangat bercinta dengan pelawak no satu tanah air, Zizan Razak.

Namun, dalam gambar ini, Emma Maembong dilihat berpelukan dengan lelaki lain. Siapakah lelaki itu? Erat semacam je Emma Maembong memeluknya. Tapi nanti dahulu, jangan berfikir bukan-bukan lagi terhadap Emma. 


Lelaki itu sebenarnya adik kesayangan Emma Maembong. Namanya Ahmad atau lebih familiar dalam kalangan keluarga mereka dengan panggilan Amad. Amad ni seorang yang OKU dan duduk di atas kerusi roda. Tetapi handsome dan putih orangnya kan.

Emma Maembong tidak bersekolah demi untuk menjaga adik kesayangannya ini. Besar benar pengorbanan Emma Maembong kepada keluarganya.

Amad dikatakan pernah berlakon namun kami tidak dapat pastikan drama atau filem mana. Dalam kalangan adik-beradik mereka, Amad lah yang paling pandai melukis. Dia mewarisi kelebihan tersebut daripada ayah mereka.

0 comments:

Post a Comment