Monday, July 14, 2014
9:43 AM 0

TERKINI!!! "Burung Ababil" Buatan Al-Qassam Pula Membedil Israel Laknatullah

Serangan demi serangan dari Israel terhadap penduduk di semenanjung Gaza, Palestin dapat kita ketahui melalui media-media massa yang begitu pantas membawa berita terkini. 

Penggunaan teknologi canggih yang Israel miliki membuatkan mereka berasa angkuh dan 'gah'. Mereka tidak sedari dalam diam-diam, rakyat di Gaza juga memiliki teknologi canggih yang setanding dengan mereka.

Baru-baru ini, Israel dikejutkan dengan roket J8o milik tentera Al-Qassam yang secara tiba-tiba 'singgah' di pusat bandar negara mereka. 

Tidak cukup dengan itu, serangan demi serangan dilancarkan oleh tentera Al-Qassam yang nyata membuatkan Yahudi laknatullah ini kecut perut. 
Ababil - pesawat canggih kawalan jauh milik Al-Qassam

Terkini,  Al-Qassam membuat kejutan lagi dengan melancarkan pesawat kawalan jauh yang diberi nama "Ababil", sempena nama burung yang disebut dalam Surah Al-Fil. 

Pesawat ini mempunyai roket kecil yang boleh dilancarkan dengan kawalan jauh. Selepas ini, kita mungkin dapat melihat kejutan-kejutan lain yang lebih hebat dari Hamas. Nantikan! Hidup Islam! Allahuakbar!!

0 comments:

Post a Comment