Friday, July 18, 2014
2:49 AM 2

KONSPIRASI #MH17 : Benarkah Adanya Agenda Di Sebalik Nahas Pesawat MAS Yang Ditembak?


Sudah diketahui rata-rata manusia di seluruh pelusuk dunia mengenai kekejaman rejim Zionis Israel terhadap penduduk-penduduk yang majoritinya beragama Islam di Gaza, Palestin. 

Dikatakan kejadian pesawat Malaysia Airlines yang ditembak ini hanyalah sebagai 'kambing hitam' bagi menutup segala kekejaman Israel buat seketika. 

Pesawat MH17 yang ditembak dengan missile dan jatuh terhempas di Ukraine yang ketika ini sedang bergolak bakal merumitkan lagi krisis yang sedang berlaku. Masing-masing akan menuding jari untuk mencari salah siapa dan sebab-sebab terjadinya hal seperti ini. 

Maka, dengan secara rasmminya satu dunia akan terus beralih ke MH17 sedangkan di Gaza, serangan 24 jam tanpa henti dilakukan Israel ke atas bumi Gaza. 

Sememangnya masih tidak ada bukti yang kukuh untuk mengatakan konspirasi ini adalah benar ataupun hanya sekadar kebetulan sahaja. 

Nescaya apa sahaja yang berlaku percayalah yang Allah Maha Mengetahui dan kebenaran serta keadilan akhirnya pasti dapat ditegakkan. 

Apapun mari kita sama-sama doakan yang terbaik untuk Malaysia dan keamanan buat Gaza. Wahai kaum Muslimin! Ayuh bukalah mata dan bersatulah!! Wallahualam . . .

2 comments:

  1. aku pun rasa mcm tu gak...diaorg alihkan perhatian gaza ke nahas kapal terbang..malaysia kan salah satu negara islam.

    ReplyDelete