Tuesday, July 1, 2014
11:41 PM 4

Gambar Aksi "BIKIN PANASS" Nora Danish & Nedim . . . .



Hanya kerana sekeping gambar, pelakon terkenal Nora Danish dikritik hebat oleh peminatnya di laman Instagram. Apa yang terjadi sebenarnya? Takkan la di bulan Ramadhan yang mulia ini artis kita pun nak buat yang bukan-bukan. Aishhh . . . Jangan nak tuduh sembarangan dulu. Meh kita tengok situasi sebenar sampai habis teruk la artis kesayangan ramai ni dikutuk.

Yang sebenarnya, pelakon bertubuh kecil molek ini hanyalah berkongsi gambarnya bersama kekasih hati, Nedim Nazri sedang memasak makanan di dapur untuk menu berbuka puasa. Ada yang memberi tanggapan yang negatif malah tidak kurang juga yang memberi tanggapan yang positif. Yang melemparkan pandangan negatif ni yang bermacam ragam. Ada yang beranggapan memasak secara berdua dengan kekasih hati tidak elok dan perkahwinan perlu dipercepatkan, malah ada juga yang turut mempertikaikan cara pemakaian Nora yang dikatakan menampakkan sebahagian auratnya.

Mengikut pandangan admin la kan, tiada siapa yang salah dalam hal ini, waima Nora Danish sendiri mahupun yang jadi 'tukang komen' tu. Tapi adalah seeloknya di bulan Ramadhan yang mulia ini kita perbanyakkan la bersangka baik ye. Mana la tahu kan ada family lain ke siapa-siapa je dengan diorang tu. Pasal pemakaian tu memang hak Nora sendiri la kan nak pakai apa pun. Yang komen pulak sekadar nak bagi peringatan je kan, bukan nak menghina pun ye dak.

4 comments:

  1. Replies
    1. ini semua nak kulum batang konek...

      Delete
  2. Nora Danish, barang secodhand tp masih tiptop

    ReplyDelete
  3. Ye la admin, nak pakai apa pun, hak nora, nak wat camner pn ngn pakwe dia hak nora. Sokong atau bangkang maksiat hak masing2. Tp jgn lupa allah yg plg berhak.

    ReplyDelete