Wednesday, July 16, 2014
8:06 AM 0

MESTI BACA! Luahan Mengejutkan Lelaki Tua Ini Setelah Kereta Kemek Dipukul Wanita Berang


Beberapa hari ini menjadi viral di laman sosial satu video yang telah tersebar memaparkan seorang wanita yang berang dan seolah-olah hilang pedoman memerahi lelaki yang melanggar keretanya secara tidak sengaja. Difahamkan, wanita tersebut bertindak ganas dengan memukul bonet hadapan kereta lelaki berkenaan menggunakan pengunci sterengnya.

Inilah luahan dairpada lelaki tua berkenaan yang berbangsa cina:
"Saya menganggap dia bertindak demikian mungkin didorong perasaan marah kerana saya melanggar keretanya. Walaupun trauma dengan kejadian itu saya tetap memaafkannya dan berjanji tidak akan melaporkan tindakan kekerasannya kepada polis malah dia juga sudah memohon maaf kepada saya", jelasnya lagi.

Lelaki warga emas, Siak Heong berusia 68 tahun dan merupakan pesara kerajaan. Gambar di atas, Siak Heong sedang menunjukkan bonet hadapan keretanya yang kemek oleh kerana diketuk oleh wanita yang dikenali sebagai Kiki. Walaubagaimana pun, Siak Heong tidak mahu membuat laporan polis dan memaafkan wanita tersebut kerana baginya tindakan wanita itu didorong rasa marah kerana keretanya dilanggar.

0 comments:

Post a Comment