Saturday, July 12, 2014
12:38 PM 0

"BIJAKNYA" YAHUDI - 6 Penipuan Terbesar Dari Segi Pemakanan Harian


Sebaik-baik makanan datangnya dari makanan yang halal. Namun, tak semua makanan yang dikatakan halal pada masa kini adalah makanan yang baik untuk diamalkan dalam kehidupan seharian.

Tidak perlu lagi berpanjang lebar kita mempersoalkan kenapa terjadinya sebegini. Tidak lain dan tidak bukan kesemua ini puncanya dari agenda Yahudi dalam menyesatkan umat Islam memandangkan penguasaan ekonomi dan pasaran dunia banyak dipengaruhi oleh mereka.

Mari kita tengok sedikit sebanyak 'pengaruh' yang telah dibawa oleh Yahudi sehingga ke hari ini :

1. Selama ini kita diajar di dalam buku Biologi untuk lebih kerap memakan organ dalaman haiwan bagi mendapatkan vitamin B yang mencukupi dan mengimbangi darah dalam badan. Padahal semua itu langsung tidak digalakkan oleh Nabi kita Muhammad SAW. Organ dalaman seperti hati ayam ini dikatakan mampu melembabkan otak kerana kandungan toksinnya yang tinggi.

2. Kita diajar di dalam sains berkenaan dengan keburukan minum kopi yang tidak bagus untuk kesihatan. Hakikatnya, kopi ini merupakan antara minuman kegemaran Nabi selain susu dan madu. Anda boleh tengok orang Yahudi sendiri pun minum kopi @ Starbuck. Profesor Yahudi yang ada di UK semuanya pasti sentiasa ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita ditegah untuk memakan daging kambing melalui kajian-kajian saintis kerana kolestrolnya yang tinggi, namun kambing merupakan makanan kegemaran Nabi kita. Yahudi ini seakan-akan mahu merendahkan pemakanan Nabi kita. Mengikut kajian sebenar, daging kambing inilah paling rendah kadar kolestrolnya.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McD ini mengandungi kadar kolestrol dan MSG yang sangat tinggi. Turut juga terkandung banyak lemak tepu trans.

5. Yahudi laknatullah ini juga turut menggalakkan kita umat Islam untuk minum dan makan makanan segera yang langsung tak berkhasiat seperti minuman coke dan maggi. Coke itu dikatakan sangatlah beracun (berasid, kandungan gula tinggi dan mempunyai pH lingkungan 3.5).

6. Untuk pengetahuan semua juga, para kafir agen Dajjal ini juga sering menyebarkan kebaikan minum soya. Padahal soya itu dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan perempuan.

Dapatlah disimpulkan di sini bahawa Yahudi ini begitu tekad dalam melemahkan umat Islam sehinggakan sanggup 'meracun' umat-umat Islam dengan makanan yang digembar gemburkan kehebatannya. Hati-hati wahai saudara-saudaraku sekalin! Nauzubillah . . .

0 comments:

Post a Comment