Friday, June 20, 2014
10:11 PM 0

Fesyen Terkini Dari Anzalna Nasir, Pelik Tapi Nampak HABISS!!!!


Anzalna Nasir dikenali ramai bukan sahaja kerana kecantikan dan keseksian yang terpancar pada wajah serta tubuh badannya yang liuk lentok tapi dia turut dikenali ramai dek lakonan mantapnya dalam setiap watak yang dilakonkan.

Keperibadiannya yang tidak sombong dalam melayani kerenah peminat di laman sosial turut membuatkan namanya melonjak naik.

Inilah sebenar-benarnya artis yang kita cari, tidak hanya bergantung pada 'barang baik' ja untuk glamer tapi bab nak layan peminat failed!!

Yang sombong ada, yang suka maki-maki ada tambah pula yang kerek(kurang ajar) lagilah berlonggok.

Terbaru, pelakon drama bersiri popular, Aku Isterinya ini dikatakan telah menggayakan satu rekaan fesyen gaun yang tampak ketat bagi admin.

Gaun itu kelihatan agak pelik tapi yang paling penting nak diceritakan kat sini nampak HABISS!! Mari tengok gambar yang ada ini nak tahu lebih lanjut.



Tengok!!! Nampak HABIS peha Anzalna yang putih lagi gebu tu. . .ish ish ish. . .tak ke marah karang pakwe dia. . .karang keluar berita pereka fesyen parah dipukul akibat teman wanita disuruh memperagakan fesyen melampau. . .hahahaha =]

0 comments:

Post a Comment